صبا دیتا

ارائه دهنده راهکارهای دستیابی به اینترنت پرسرعت ثابت و سیار

info@sabadata.ir+98 17 3235 5112

کاربر گرامی لطفاً موارد گفته شده در سایت را در جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه های کاربردی سایت صبا دیتا به دقت مطالفه فرمائید.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق های قبلی محسوب می شود.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های صبا دیتا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قوانین استفاده از ISP ها (مبین نت ، آسیاتک) است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه ها و سیویس های صبا دیتا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از این سایت و امکانات به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مشتری یا کربر به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگنه استفاده از خدمات صبا دیتا اقدام نماید.

 

هنگامی که شما از سرویس ها و خدمات صبا دیتا استفاده می کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت و یا خرید می کنید و یا به صبا دیتا ایمیل می زنید، این ارتباطا به صورت الکترونیکی انجام می شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد، شما موافقت می کنید که صبا دیتا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس های ویژه یا پروموشن ها، امکان دارد صبا دیتا برای کاربرها یا مشترکین خود ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

توجه داشته باشید که 5000283147 تنها شماره ای است که صبا دیتا از طریق آن برای کاربران و مشترکین خود پیامک (SMS) ارسال می کند. بنابراین هرگونه پیامک تحت عنوان صبا دیتا، با هرشماره دیگر تخلف و سوء استفده از نام صبا دیتا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@sabadata.ir اطلاع دهید. همچنین 5000283147 ، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس های ویژه صبا دیتا را به اطلاع کاربران می رساند و روشن است که امکان دریافت پیام های شما از طریق این شماره وجود دارد.

1. سرویس درخواستی بین 3 تا 5 روز کاری تحویل خواهد شد.
2. مسئولیت اطلاعات ارسالی و دریافتی بر عهده شرکت نمی باشد.
3. در صورت انصراف مشترک قبل از اتمام قرارداد، هزینه های مربوط به همان ماه مسترد نخواهد شد.
4. در صورت PCM یا کافو نوری بودن خط تلفن مورد نظر، تاخیر حاصله در تحویل یا عدم امکان اتصال به سرویس به عهده شرکت نمی باشد.
5. مشترک موظف به رعایت کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران و بین المللی در زمینه استفاده از اینترنت می باشد.
6. در خرید آنلاین جهت تطبیق مدارک، تایید آدرس و مشخصات ثبت شده شما، تحویل و مراجعه به محل، توسط کارشناس شرکت انجام خواهد شد. بنابراین هزینه آن (150,000ریال) در فاکتور شما منظور گردیده است. در صورتیکه نمی خواهید هزینه آن را پرداخت نمایید خرید آنلاین ننموده و با در دست داشتن کارت ملی و آخرین فیش تلفن به یکی از نمایندگان یا دفتر مرکزی مراجعه نمایید.
7. امکان تمدید، خرید آنلاین و واریز پول بدون مراجعه مستقیم از طریق سایت www.1544.ir با یکی از کارت های عضو شتاب امکان پذیر است.
8. در صورت تمدید اکانت ADSL قبل ازاتمام مشمول جایزه خوش حسابی خواهید شد.
9. در صورت عدم مراجعه مشترک جهت تمدید اکانت خود، مطابق روال کاری خط ADSL  جمع آوری خواهد شد.
10. مشترکینی که بیش از یک ماه از اتمام ترافیک مصرفی آنها گذشته و خرید ترافیک اضافی نکرده باشند، اتمام شده تلقی می گردند.
11. در صورت تخلیه ناشی از بدهی آبونمان مخابرات، سرویس ADSL نیز قطع خواهد شد و دایری مجدد خط از طرف مخابرات باید انجام گیرد.
12. مجموع پرداختی شما از بابت مبلغ سرویس و هزینه نگهداری، مطابق آخرین مصوبات سازمان محترم تنظیم مقررات می باشد.
13. SLA قرارداد ADSL مطابق مصوبه شماره 2 جلسه 177 مورخه 1392/08/12 به شرح زیر می باشد:
-- مقدار حداکثر مجاز (PLR) بر اساس توافق نامه سطح خدمات - پارامتر a برابر است با 3%.
-- مقدار حداکثر میزان تاخیر مجاز (Latency) بر اساس توافق نامه سطح خدمات - پارامتر b برابر است با 150 میلی ثانیه.
-- مقدار پهنای باند تضمین شده (CIR) – پارامتر c برابر است با 0.125.
-- میانگین زمان بازیابی و تعمیر و برقراری مجدد خدمت (MTTR) برابر است با 72 ساعت.

 

راه‌های ارتباطی

  • تلفن: +98 17 3235 5112
  • آدرس:گرگان،خیابان ولیعصر،عدالت16،مجتمع تجاری مرجان،واحد107
  • ایمیل: info@sabadata.ir