صبا دیتا

ارائه دهنده راهکارهای دستیابی به اینترنت پرسرعت ثابت و سیار

info@sabadata.ir+98 17 3235 5112

منشور حقوق مشتریان

مشتری حق دارد

"با مردم چنان رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند."
ما با ایمان به نظارت خالق یکتا بر اعمال و رفتارمان به ارائه خدمات می پردازیم و جلب رضایت مشتری را ،که سرمایه واقعی هر مجموعه ای است، وظیفه اصلی خود می دانیم.
در طول سال ها فعالیت در زمینه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، سعی بر آن بوده تا با سرلوحه قراردادن شعار "حق با مشتری است" رفتارمان را در همان ساختار بروز دهیم. مجموعه ما معتقد است باید شرایطی فراهم آورده شود تا مشتریان نیز بر این باور باشند که پاسدار حق و حقوقشان هستیم. این اصول عبارتند از:

  • مشتری حق دارد از ما انتظار احترام داشته باشد.
  • مشتری حق دارد از ما انتظار برخورد صادقانه و متخصصانه داشته باشد.
  • مشتری حق دارد از ما انتظار داشته باشد که وقت او را با اهمیت و پرارزش بدانیم.
  • مشتری حق دارد از ما انتظار استفاده از فن آوری روز و خدمات مدرن داشته باشد.
  • مشتری حق دارد از ما انتظار اطلاع رسانی به موقع در رابطه با اعمال آخرین تغییرات را داشته باشد.
  • مشتری حق دارد از ما انتظار نظم، آراستگی، وقت شناسی و مسئولیت پذیری را داشته باشد.
  • مشتری حق دارد نظرات خود را درخصوص نوع خدمات و نحوه ارائه آن را اعلام نماید و از ما انتقاد کند.
  • مشتری حق دارد تمامی اطلاعات مربوط به خدمات قابل ارائه از سوی شرکت را به صورت کامل و رایگان دریافت نماید.

تعهدات صبا دیتا

فروش اینترنت

  • نصب و راه اندازی تجهیزات ارتباطی مشترک بر روی یکی ازسیستم های رایانه ای وی در زمان شروع ارائه خدمات.
  • محافظت از اطلاعات مربوط به مشخصات و نحوه استفاده از سرویس توسط مشترک و عدم افشای آن جز در موارد قانونی.
  • اعلام تغییرات مفاد شرایط و تعرفه خدمات به مشترک از طریق وب سایت شرکت به آدرس www.sabadata.ir خواهد بود.
  • ارائه خدمات پشتیبانی و رفع مشکلات ارتباطی مربوط به شرکت.
  • رسیدگی به درخواست و شکایات های مشترک و اعلام نتیجه به وی.
  • قطع موقت خدمات مشترک با تقاضای وی.
  • ارائه خدمات مطابق با سرعت، زمان و حجم خریداری شده.
  • استفاده از فن آوری های نوین جهت سهولت در ارائه خدمات به مشترکین گرامی.

تمدید و تغییر سرویس

  • اطلاع رسانی به مشترک در صورت نزدیک شدن به دوره اتمام سرویس و یا اتمام حجم مشترک جهت تمدید سرویس و خرید حجم
  • راهنمایی تمدید سرویس و خرید حجم اضافه از طریق کانال‌های ارتباطی

پشتیبانی فنی

  • رفع مشکل به صورت تلفنی توسط کارشناسان متخصص
  • اعزام کارشناس

راه‌های ارتباطی

  • تلفن: +98 17 3235 5112
  • آدرس:گرگان،خیابان ولیعصر،عدالت16،مجتمع تجاری مرجان،واحد107
  • ایمیل: info@sabadata.ir